lördag 13 januari 2018

Lördag 13/1 Speltips:

En vecka har gått med få speltips från min sida. Spel som jag spelade på presenterade jag på mina sociala kanaler. 

Inför helgen har jag hittills lagt 41 st spel med ROI på 106.94%. Med andra ord har jag gått plus 41kr så långt. Alla mina samlade speltips finns här

En spännande helg väntar. Nu mera kommer även förslag på Stryktipset och Europatipset på bloggen. 

Vi börjar med tips för lördagen: 

Dagens första speltips: 
Girona-Las Palmas (Spanien, La Liga)
Tips: 1
Odds: 1.75
Spelbolag: Betfair

Girona som hittills gjort det bra i ligan är inne i en tung period. Nu tar man emot Las Palmas vars form är ännu sämre än Gironas. Las Palmas tog sin sista seger i början på december när laget slog Real Betis med 1-0. Här tror jag mycket på Girona med tanke på att Las Palmas är riktigt svaga på bortaplan. Laget har tagit fyra poäng på bortaplan och gjort bara fem mål. Jag tror inte vi kommer att se speciellt många mål i den här matchen och vill man så kan man spela på hemmalaget och att det blir under 3 mål i matchen. Jag nöjer mig med en rak hemmaseger till 1.75 gånger insatsen. 

Dagens andra speltips:
RB Leipzig-Schalke 04 (Tyskland, Bundesliga)
Tips: Båda lagen gör mål
Odds: 1.75
Spelbolag: Betfair


Här behöver man inte motivera speciellt mycket. Båda lagen är offensiva och håller sällan nollan. Hemmalaget har 27-25 i målskillnad mellan Schalke har 28-21 på sjutton spelade omgångar. Schalke ligger tvåa i tabellen och är två poäng före Leipzig. Med andra ord viktiga poäng står på spel. Jag tror här att båda lagen gör mål till 1.75 gånger insatsen. 

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar